עיצוב משרדים | תכנון ועיצוב משרדי הייטק
עיצוב משרדים
תכנון ועיצוב סביבות עבודה
תכנון ועיצוב משרדים
Conference Room Design
עיצוב משרדים
Strauss Water | Company Offices
Law Offices Design

COLLABORATE

לחדר הישיבות המסורתי יש כיום חלופות מגוונות. אזורי התכנסות א-פורמליים הינם מרחבים מעולים לשיתוף פעולה וידע. זה יכול להיות על הבר בקפיטריה, סביב שולחן הביליארד (ב-FUN ROOM) או על הספה בפטיו הירוק. כל חלל מייצר סיעור מוחות שונה ודו שיח מגוון.

בעזרת תמהיל נכון של חללים משותפים ומעוררי השראה נוצרת במשרד אוירה פתוחה המעודדת יצירתיות ומקוריות. כך מתגברים על בעיות, מציבים יעדים משותפים וגם יוצאים מהשגרה. החיבור בין העובדים באזורים אלו מקדם החלפת רעיונות ושיתופי פעולה ויש בו חשיבות רבה לצוות, שכן תקשורת פתוחה בין העובדים הנה הבסיס לצמיחה ולשינויים חיוביים בארגון.

CONNET

תחושת השייכות של העובד למקום העבודה הינה המפתח להצלחה בכל ארגון. עיצוב שמעורר הזדהות עם ערכי החברה והמותג, ותורם לחיבור בין כלל העובדים בארגון, מוביל ליצירת קבוצת עובדים מסורה ומגובשת ובעלת תחושת שייכות לארגון. תחושה זו היא שמשפיעה על הדרייב לתרום, לקחת אחריות ועל השאיפה להיות ארגון מקצועי ומוביל בתחומו.

היום, כאשר הגבול בין הבית למשרד ובין שעות הפנאי לשעות העבודה מיטשטש, וחשיבות הקשרים הנרקמים במקום העבודה היא גדולה, אנו שמים דגש על עיצוב חכם שפונה לרגש, המוביל לחיבור בין העובדים ולהרגשת שותפות בארגון. עיצוב זה נבנה בצורה מחושבת ומדויקת. בעזרת חומרים, גוונים, שפה, גרפיקה ופרופורציות נוצרים חללים המעוררים רגשות אישיים ומובילים לחברתיות ולאכפתיות, בד בבד עם חיזוק תחושת השייכות.

CONCENTRATE

כל עובד צריך את הפינה השקטה שלו – פינה שתאפשר לו להפיק את המיטב מעצמו, את המקסימום מכל שעת עבודה ואת היכולת להיות ממוקד לחלוטין במלאכה שעליו לבצע. אנו מגדירים אזורי עבודה שקטים שכאלה כחללי פוקוס. חללים אלו תורמים לריכוז גבוה יותר ורמת ביצועים טובה יותר. מחקרים חדשים מראים כי אצל חצי(!) מאיתנו הריכוז הולך לאיבוד לאחר כ- 15 דקות של עבודה. דמיינו את כמות שעות העבודה המתבזבזות במשך שנה שלמה. שקט סביבתי ומניעת הסחות דעת הינם קרדינליים לסביבת עבודה פוריה.

הטריק ביצירת חללי פוקוס הינו לחשוב על העובד, סביבתו ונוחיותו, בין אם באופן – ספייס, או בחדר אישי. ריכוז כזה מתבצע באמצעות תכנון מרחב אישי שהבליעה האקוסטית בו גבוהה, שהתאורה מתאימה בדיוק לצרכים, הריהוט ארגונומי, והארגון אופטימאלי. כיום יש פתרונות רבים ומגוונים לחללי פוקוס שונים.QUIET PODS הינם תאים שקטים המיועדים בדיוק למטרה זו. מקום שבו הסביבה אינטימית, מותאמת לאדם אחד ומספקת פוקוס מרבי. סביבה שמיטב האנרגיות שהושקעו בה נועדו להשיג מטרה אחת – פינה שקטה.