בעבר, משרדים בכל התחומים נראו באופן כללי דומים מאוד אחד לשני: קופסתי, עיצובים וקווים ישרים ובעלי ריפודים קשים. הגוונים היו בדרך כלל רציניים ונועדו לשדר עסקים, וחלילה וחס, לא ידידותיות או בעלי ראש קצת משוגע.

נושא האמריקניזציה והבנת הכלי העסקי ששירת מדינות מערביות רבות, הוא כלי הקרבה והסימפתיה אשר בא לידי ביטוי במיוחד בתחום העיצוב. אז איך יוצרים עיצוב שישדר עסקים אבל גם ידידותי למשתמש, כלומר, למתבונן מהצד?

מעיל עור , נעליים מעור….. כיסא מעור…?

עיצובים ורהיטים מעור, חוזרים אלינו ובגדול, אך בגוונים רכים יותר ועיצובים ייחודיים יותר. תוכלו להתרשם מהמגוון הרחב הקיים בתחום העור הסינתטי ולמתג את המשרד ו/או בית העסק כולו באופן שיחמיא וישדר את האופי והלך הרוח. אחד היתרונות המשמעותיים של העור הסינתטי מתבטא בנוחות הישיבה,גם בעת ישיבה ממושכת.

אחת הנקודות החשובות ביותר בעידן החדש של עיצוב משרד, ואולי המפתיעות ביותר באה לידי ביטוי דווקא בגוון. בחירת גוונים שחורים וכהים עדיין באופנה וככל הנראה תישאר באופנה, לעומת זאת עיצוב השלד והטיפול האיכותי בריפוד מייצרים את המראה העסקי החדש שאומר "ניהול".

עיצוב חדרי ישיבות – מה עיצוב החלל אומר עליכם?

בבואנו לעצב חדר ישיבות או חדר פרזנטציה, עלינו לחשוב תחילה על האווירה אותה אנו מעוניינים לשדר למבקרים והעובדים. בדרך כלל נרצה למקד את באי הישיבה ואת המנחה עצמו כמה שיותר אל תוך האירוע המרכזי. ההמלצה הכללית, כיום תהיה עיצוב נקי עד כמה שניתן בקווים נקיים אך מעוגלים, השולחן והכיסאות אמורים לשדר רצינות אבל נוחות, נינוחות וניקיון, הקווים הנקיים.

מומלץ שהעיצוב יהיה בעל שניים לשלושה גוונים לכל היותר. עיצוב נקי מאפשר אבזור טכנולוגי נוח, שולחנות מותאמי היי טק, עשויים להתאים את עצמם גם למסך מובנה ורמקולים מובנים אשר בריהוט "רועש" יותר היו משתלבים באופן הרבה פחות יעיל. לסיכום, ניתן לחזות במראה ניכר של סולידיות שחוזרת לרטרו.

עיצוב משרד עורכי דין - חגי נגר