בחירת מעצב פנים היא החלטה לא קלה. השלב הראשון שבה הוא בניית רשימת מעצבי פנים מומלצים שסיימו לימודי עיצוב פנים או הוכשרו במוסדות לימודי אקדמאים בתחום העיצוב והאדריכלות. את הרשימה הזו ניתן יהיה לצמצם בהמשך ולהגיע אל המועמד הסופי שייבחר להוביל את הפרויקט שלנו.

כעת, נשאלת השאלה – איך למצוא ולאתר את המעצבים המוכשרים שיאכלסו את הרשימה המפוארת שלנו. אנחנו מציעים לשלב מספר דרכים של איסוף מידע וחוות דעת כדי להגיע לרשימה מגוונת של מעצבי פנים מומלצים:

הדרך הקלה: איתור מעצבי פנים מומלצים באינטרנט. את החלק הזה של המשימה ניתן לעשות בלי לקום מהכורסה, באמצעות חיפוש קל ברשת. מקלידים "מעצבי פנים מומלצים" ורושמים את השמות הראשונים שהאתר מציע. הלאה.

הדרך החברותית: מעצבי פנים מומלצים על ידי חברים. את החלק הזה של המשימה ניתן לבצע באמצעות שימוש באמייל, אבל עדיף לעבור על רשימת החברים ולהיזכר בבתים שגרמו לכם להתפעל, להתרשם או אפילו לקנא – ואז ליצור קשר עם החברים ולברר מיהם מעצבי הפנים המומלצים שלהם.

הדרך המקצועית: מעצבי פנים מומלצים על ידי בעלי המקצוע: בעיתונות העיצוב והאדריכלות, בראיונות עם מובילי דעת קהל, או פשוט מעצבים שראיתם את עבודותיהם (משרדים שביקרתם בהם, חללים מסחריים, מעיצוב מועדונים או אפילו חדר ההמתנה בבית החולים לילדים דנה). התרשמתם? בררו מיהו המעצב שאחראי ליצירה, וצרו אתו קשר.

אחרי שיצרתם רשימה לתפארת, זה הזמן לצמצם אותה: בחנו מי עומד בלוחות זמנים, מי יצירתי ומי מקובע, מי יוצר מערכת יחסים חמה ומי נשאר מקצועי וקר – ובחרו את המעצב שיעבוד אתכם מתוך רשימת מעצבי הפנים המומלצים שיצרתם.