משרדיה של חברת "שטראוס מים", מובילה עולמית באספקת פתרונות מי שתייה לשימוש ביתי, פרוסים על קומפלקס של שלושה בניינים. תכנון משרדים בסדר גודל כזה חייב יצירת קו תכנוני ועיצובי העובר כחוט השני בין משרדי ההנהלה ומאות העובדים, המעבדות, חדרי ההדרכה, מרכז השירות והמכירה, חדר האוכל ועוד. כמשרד אדריכלות, שמלווה את "שטראוס מים" שנים רבות, תכנון משרד החברה התחשב בפונקציות השונות המחייבות התייחסות אחרת לכל חלל, ברווחת העובד, בתקציב, בלוחות זמנים וכן בעובדה שעל ארגון גדול להמשיך ולתפקד בזמן ביצוע פרויקט כה מורכב.

הרעיון שהוביל את העיצוב נצמד לערכי המותג, המבקשים לשדר כי "מים הם פלא" יחד עם אמינות, הוגנות, שקיפות וידידותיות למשתמש. בהתאם לכך נעשה שימוש במוטיבים של מים, בתפאורת מרחב לבנה ובנגיעות של תכלת ברמות שקיפות משתנות כדי לדמות הימצאות באזור מים. קו ברור זה נשבר בחללים שונים על ידי צבעים מודגשים, המתכתבים עם סמליל החברה האם, "שטראוס", בירוק, אדום, כתום וכחול, ובאים לידי ביטוי בגרפיקה, בהלבשת הקירות ובריהוט.

תכנון ועיצוב: חגי נגר אדריכלים
תצוגה: נעם הלמר עיצוב עסקים ביז-דיזיין
מיתוג: Respect Branding
צילום: שי אפשטיין

תכנון מוקד טלפוני
תכנון מוקד טלפוני
עיצוב משרדים
עיצוב משרד
תכנון עיצוב משרד
עיצוב משרדים
עיצוב משרד
עיצוב מרפאות

פרויקטים נוספים

קצת עלינו

משרדינו הוקם בשנת 2000 ומתמחה בתכנון ובעיצוב משרדים וחללי עבודה מגוונים עבור חברות וארגונים. אנו נותנים שירות מא' עד ת' הכולל את כל מלאכת התכנון, העיצוב, ניהול הפרויקט ועד גמר הביצוע. אדריכל חגי נגר, מייסד המשרד, הינו בוגר בית הספר לאדריכלות של אוניברסיטת תל אביב (.B.Arch, 1999). הוא משלב בעבודתו מיומנות תכנונית-הנדסית יחד עם יכולת אמנותית כאדריכל וכמעצב.

הפרוייקטים השונים שהובלנו לאורך השנים שואבים השראה מרעיונות ומעיצובים מקוריים המפותחים במשרדינו תוך חיבור לנעשה בזירת העיצוב והאדריכלות העולמית. תיק העבודות שלנו כולל שורה ארוכה של פרוייקטים שמחברת ביניהם ראייה עיצובית ופונקציונליות תוך רצון להפתיע, לרגש ולחדש. הגישה המקצועית שלנו משלבת עיצוב יצירתי עם מצוינות טכנית-הנדסית תוך היכרות עמוקה עם מגוון החומרים והטכנולוגיות. אנחנו אוהבים לראות את העשייה מתרחשת ולהוביל את הפרויקט להצלחה תוך הכרות מעמיקה באספקטים שונים כגון ארגונומיה, תאורה, אקוסטיקה, מיתוג ועוד.