עיצוב סניפי דואר ישראל זכה במקום ראשון בתחרות אדריכלים לעיצוב מחדש של הסניפים ב-2007, ומתוכו בוצעו מבחר סניפי קונספט בערים ראשיות בארץ כירושלים, תל אביב, חיפה, באר שבע ואילת. בבסיס התכנון, שקיבל השראתו מרב תכליותו של הטלפון הסלולרי, רצף תיבות המתחברות זו לזו, יוצרות חללים, תוחמות גבולות ומנצלות בצורה מיטבית את נפחיהן. כל תיבה מורכבת מיחידות פריקות ונשלפות, כשהמערכות מוסתרות ביעילות על ידי מראה רך, נקי ועדכני והעיצוב לכאורה לעולם אינו נפסק. הרצף שנוצר מאפשר גמישות ומודולריות, כפעולת הרובוטריק, עם שירותי אשנב, חנות בתוך חנות, שירות עסקי, שיווק ופרסום, אחסנה ועוד. במעטפת החיצונית עולם גרפי בצבעי המותג מבטא עושר שירותים הניתנים במקום.

תכנון ועיצוב: חגי נגר אדריכלים
צילום 1: אלעד שריג
צילום 2: רסקין-פרלמן

תכנון ועיצוב דואר ישראל
תכנון ועיצוב דואר ישראל
תכנון ועיצוב דואר ישראל
תכנון ועיצוב דואר ישראל
תכנון ועיצוב דואר ישראל
תכנון ועיצוב דואר ישראל
תכנון ועיצוב דואר ישראל
תכנון ועיצוב דואר ישראל

משרד חגי נגר אדריכלים בהובלת אדריכל חגי נגר תכנן בעשור האחרון משרדים וסביבות עבודה בישראל ובעולם. הסטודיו מעורב במגוון רחב של פרויקטים כמו גם בפיתוחם של פרויקטים קונספטואליים, דרכי חשיבה ושיטות תכנון אדריכליות חדשות.

חגי נגר ייצג את ישראל בתערוכת הביאנלה הבינלאומית לאדריכלות בוונציה שבאיטליה, היה מעצב הבית של מועדון SPACE IBIZA בספרד ותכנן מספר פרויקטים בהולנד וביפן. יחידת הדיור הקומפקטית CHU שתכנן לבנק הפועלים קיבלה התייחסות תקשורתית רבה בארץ ובעולם, ועם לקוחותיו בארץ נמנים חברת שטראוס, מרכז רפואי סוראסקי, חברת דואר ישראל, רשת מלונות פתאל ועוד.

חגי נגר, בעל תואר אדריכל מאוניברסיטת תל אביב (, B.Arch1999), לימד באקדמיה לאמנות ועיצוב בירושלים "בצלאל" ובמכון הטכנולוגי בחולון HIT, ומוזמן באופן קבוע להרצות בפורומים מקצועיים שונים.