עיצוב משרד להשקעה כל מה שצריך לדעת:

משרד חגי נגר אדריכלים עוסק בין היתר ב- עיצוב משרד ותכנון משרדים להשקעה. בבואנו לתכנן פרויקט של תכנון משרד להשקעה  חשוב לשים דגש על המאפיינים העיקריים של תכנון כזה:

עיצוב משרד להשקעההמטרה המרכזית בתכנון משרד להשקעה היא כמובן להעלות את ערך הנכס בטווח הארוך ולהשיא תשואה מירבית לבעלי הנכס בטווח הקצר. אי לכך, בתכנון משרד להשקעה אנחנו שמים דגש על מראה עיצובי קלאסי. מכיוון שקשה לדעת בשלב התכנון מה יהיה טעמם האישי של השוכרים. לכן בתכנון משרד להשקעה נבחר, לרוב, קו עיצובי סולידי, שיתאים למכנה משותף רחב של משקיעים פוטנציאליים.

השקעה בתשתיות ולא בפריטים – מתוך אותה ראיה, הדגש בתכנון משרד להשקעה הוא בתשתיות ולא בפריטים מעוצבים. זאת מתוך הבנה שבתכנון משרד להשקעה יש חשיבות גדולה יותר ל'קירות ולחלונות' מאשר לפרטי הגימור, אותם יביאו מן הסתם הדיירים או המשקיעים.

מאפיין חשוב נוסף ב- עיצוב משרד להשקעה הוא המודולריות: תכנון מודולרי מאפשר להתאים את המשרד למגוון סוגי שוכרים, ואינו מגביל את האפשרויות. ניתן לעשות זאת בעזרת מחיצות זחיחות, שפע נקודות תקשורת וחשמל, ובקיצור – תכנון משרד להשקעה מטרתו להותיר את כל האפשרויות בידינו, ולהימנע מהחלטות עיצוביות ותכנוניות שיצמצמו את מבחר האופציות שלנו בעתיד.