קומת המשרדים למחלקה המשפטית של עיריית רמת גן במגדל ספיר, מסתעפת מלובי הקומה לארבע כניסות: משרד היועץ המשפטי של העירייה, חדרי עורכי הדין, חלל האח"מים ומחלקת קשרי חוץ.

אזור השירות המשפטי חולש על חלק נכבד מהקומה, והחללים בו מיועדים לעבודת עורכי הדין של הלשכה המשפטית. בתכנון המשרד, שמנו דגש על הכניסה ללובי הלשכה הנעשית דרך חדר פגישות החבוק בחומריות של עץ, תקרתו שחורה ובמרכזו שולחן עגול לישיבה. חדר זה משמש כמבואת כניסה סלונית א-פורמלית לשאר חללי המחלקה. בהמשכו חדר ישיבות ראשי המיועד לפגישות רבות משתתפים סביב שולחן עץ רחב וייצוגי שיובא במיוחד מחו"ל.

את חדרי עורכי הדין מחבר מסדרון חצי מעוגל, תוצאה של מבנה ה"עין" של הבניין. החלל כולל קפיטריות לרווחת העובדים, וכמו בשאר האזורים בקומה, תוכננו דלפקי קבלה מלוחות ברזל מכופף שעברו טיפול מיוחד. אבן טבעית ופרקט עץ מחפים את הרצפה, וכדי לשמור על תחושה מכבדת ופורמלית כיאה למקצוע, במהלך עיצוב הפנים נבחרו לחלל גוונים שקטים של שחור ומוקה עם נגיעות קלות של ורוד.

חלל אח"מים, המיועד לקבלת אורחים ושגרירים המבקרים בעיר, מאופיין בספות ארוכות ומרשימות, קיר נגרות, חיפוי ברזל, מסך טלוויזיה טאץ' ופינות שונות נוספות לשירותם.

תכנון ועיצוב: חגי נגר אדריכלים
מעצבת מובילה: קטי וולף
מיקום: מגדל ספיר | בורסת רמת גן
צילום: סטודיו פלד

עיצוב משרדי השירות המשפטי
עיצוב משרדי השירות
עיצוב משרדי השירות המשפטי
עיצוב משרדים
עיצוב משרדי השירות המשפטי
עיצוב משרדי השירות המשפטי
עיצוב משרדים חגי נגר
עיצוב משרדים חגי נגר
עיצוב משרדים חגי נגר
עיצוב משרדים חגי נגר
עיצוב חדר חברה

פרויקטים נוספים

קצת עלינו

משרדינו הוקם בשנת 2000 ומתמחה בתכנון ובעיצוב משרדים וחללי עבודה מגוונים עבור חברות וארגונים. אנו נותנים שירות מא' עד ת' הכולל את כל מלאכת התכנון, העיצוב, ניהול הפרויקט ועד גמר הביצוע. אדריכל חגי נגר, מייסד המשרד, הינו בוגר בית הספר לאדריכלות של אוניברסיטת תל אביב (.B.Arch, 1999). הוא משלב בעבודתו מיומנות תכנונית-הנדסית יחד עם יכולת אמנותית כאדריכל וכמעצב.

הפרוייקטים השונים שהובלנו לאורך השנים שואבים השראה מרעיונות ומעיצובים מקוריים המפותחים במשרדינו תוך חיבור לנעשה בזירת העיצוב והאדריכלות העולמית. תיק העבודות שלנו כולל שורה ארוכה של פרוייקטים שמחברת ביניהם ראייה עיצובית ופונקציונליות תוך רצון להפתיע, לרגש ולחדש. הגישה המקצועית שלנו משלבת עיצוב יצירתי עם מצוינות טכנית-הנדסית תוך היכרות עמוקה עם מגוון החומרים והטכנולוגיות. אנחנו אוהבים לראות את העשייה מתרחשת ולהוביל את הפרויקט להצלחה תוך הכרות מעמיקה באספקטים שונים כגון ארגונומיה, תאורה, אקוסטיקה, מיתוג ועוד.